» » Medewerk(st)er administratie

Medewerk(st)er administratie

Geplaatst in: Vacatures | 0
19/38 uur

Je staat in voor de aankoopdienst van de voorziening en werkt volgens de wet op overheidsopdrachten.
Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en werking van de interne verdeling van producten.

 

 Wij zijn op zoek naar een collega die:
  • administratieve competenties heeft: nauwkeurig, analytisch en probleemoplossend vermogen, resultaatgericht, stressbestendig, enz.
  • bereidheid is om te leren (o.a. in het kader van overheidsopdrachten en nieuwe programma’s) en verantwoordelijkheidszin heeft
  • een zeer goede kennis heeft van Word en  Excel
  • zelfstandig en in team kan werken
  • A1-diploma heeft of gelijkwaardig door ervaring
  • Interesse heeft in het werken in een voorziening voor mensen met een verstandelijke handicap

 

 Wij bieden:
  • een halftijds contract van onbepaalde duur
  • een vast uurrooster op woensdag, donderdag en vrijdagvoormiddag – werkuren te bespreken
  • een boeiende, afwisselende job in een aangename werkomgeving én binnen een ervaren team
  • ondersteuning en opleidingskansen
  • salaris: volgens barema PC 319.01
  • indiensttreding: zo snel mogelijk

Vragen? Neem contact op met Marieke Van Hecke, verantwoordelijke receptie
tel. 09 372 86 11

 Kandidaat? Mail of stuur jouw cv en motivatiebrief voor 3 mei 2019 naar:
Ria De Keyser – algemeen directeur
Dienstverleningscentrum De Triangel
Molendreef 16 – 9920 Lovendegem
info@dvcdetriangel.be